שירותי ראיית חשבון - עריכה וביקורת דוחות כספיים

למשרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', ניסיון רב בעריכה וביקורת דוחות כספיים של גופים רבים בהם חברות ציבוריות, ממשלתיות ופרטיות וכן של עמותות וחל"צים. עריכת הדוחות הכספיים נערכת בהתאם לכללי ה- IFRS וכללי חשבונאות מקובלים בישראל, בהתאם לכללים החשבונאיים להם כפוף הגוף המבוקר.

עריכת הדוחות הכספיים היא בשיתוף פעולה מלא של המשרד עם הארגון לו נערך הדוח הכספי ובהתאם להיכרות המשרד עם הארגון, זאת במטרה לאפשר לרואה החשבון המבקר של החברה לתת חוות דעת חיובית ביחס לדוחותיה הכספיים של החברה.

rawpixel-799380-unsplash.jpg

דוחות כספיים לחברות

משרד רו"ח בן דור ושות', הוא בעל ידע מומחיות וניסיון רב בעריכה וביקורת של דוחות כספיים של חברות רבות הפועלות במגוון ענפים במשק. 

עריכת דוחות כספיים לחברות – מבוצעת בהתאם לכללים החשבונאיים להם כפופה החברה: כללי ה-IFRS או כללי חשבונאות מקובלים בישראל. עריכת הדוחות מבוצעת בהתאם להיכרות צוות המשרד את פעילות החברה ובהתאם לנתוני הנהלת החשבונות של החברה. עריכת הדוחות היא במטרה לאפשר לרואה החשבון המבקר של החברה לבקר את הדוחות הכספיים של החברה.

ביקורת דוחות כספיים של חברות למשרד רו"ח בן דור ושות', ניסיון רב שנים בביקורת דוחות כספיים של חברות ציבוריות, ממשלתיות ופרטיות. הביקורת מתבצעת תוך עמידה בדרישות הרגולטוריות  ומול גופי הפיקוח הרגולטוריים.

הביקורת נערכת על ידי צוות משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות'. עריכת הדוחות היא בהתאם להיכרות צוות המשרד את פעילות החברה ובהתאם לנתוני הנהלת החשבונות של החברה. עריכת הדוחות היא במטרה לאפשר לרואה החשבון המבקר של החברה לבקר את הדוחות הכספיים של החברה.

דוחות כספיים לעמותות

בהתאם לחוק העמותות, בכל שנה נדרשת עמותה להגיש לרשם העמותות דו"חות על פעילותה, לרבות דו"ח כספי המתאר את מצבה הפיננסי, דו"ח מילולי המתאר את הפעילות העיקרית של העמותה באותה שנה, דו"ח חמשת מקבלי השכר הגבוה בעמותה, וכן פרוטוקולים מישיבות מוסדות העמותה (אסיפה כללית, ועד מנהל וועדת ביקורת). כמו כן, עמותה חייבת בדיווח שנתי למס הכנסה.

עמותה שמחזורה הכספי עולה על כ-1.17 מיליון ש"ח, חייבת למנות רואה חשבון לביקורת דוחותיה הכספיים. משרדנו נותן שירותי ראיית חשבון לעמותות, הכוללים עריכה וביקורת של הדוחות הכספיים עפ"י כללי חשבונאות מקובלים, לרבות גילוי דעת 69 של לשכת רואי חשבון בישראל ותקן חשבונאות 5, וכן ייעוץ שוטף למוסדות העמותה כסיוע להשגת מטרותיה ועמידה בהוראות החוק.

משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', הוא בעל ידע מומחיות וניסיון רב בעריכה וביקורת של דוחות כספיים של עמותות רבות במשק.   משרדנו אף מייעץ לרשם העמותות ולחשב הכללי (בנושא תמיכות) ומבצע ביקורות עומק וחשבות מלווה מטעמם בעמותות רבות.

דוחות שנתיים לעצמאים

משרדנו מסייע בהגשת דוחות שנתיים לעצמאיים, במעמד עוסק מורשה או עוסק פטור, ודוחות שנתיים לשותפויות. הדוח השנתי מוגש למס ההכנסה, בהתאם להוראות החוק, תוך תכנון מס לגיטימי ואופטימאלי, הכולל הכרה בהוצאות מותרות, ניכויים וזיכויים המותרים על פי חוק. 

משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מחובר למערכת הדיווחים של מס הכנסה, מערכת שע"מ, ומשדר  באמצעותה את הדוחות השנתיים שנערכו על ידי משרדנו.

דוחות שנתיים לשכירים בכירים

עובדים בכירים המשתכרים שכר גבוה, נדרשים להגיש דוח שנתי למס הכנסה. 

משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מעניק שירותים לעובדים שכירים בכירים המחויבים בהגשת דוח שנתי למס הכנסה וכן לשכירים המעוניינים לערוך תכנון מס מיטבי, לבחון זכאות להחזרי מס או נדרשים לתיאומי מס בעבודתם.

בכל פנייה או שאלה, צרו קשר!

פנייתכם תטופל בהקדם האפשרי.