בדיקת איכות הביקורת הפנימית - QAR

חשיבותה הגדלה והולכת של הביקורת הפנימית בעיני מנהלי הארגונים היא כתוצאה מהכשלים בפיתוח ויישום בקרות ניהוליות אשר נועדו לחשוף ולטפל בסיכוני הפעילות הארגוניים. 

לאור החשיבות הרבה למערך ביקורת פנימית יעיל ואפקטיבי, נקבע בתקן QAR Quality Assurance Review) 1300) של לשכת המבקרים הפנימיים העולמית (IIA), כי אחת לחמש שנים יערך על ידי גורם מוסמך ובלתי תלוי, סקר לבחינת איכות מערך הביקורת הפנימית.

בהתאם לכך, גופים רגולטורים שונים מחייבים קיומו של הליך בדיקה של איכות הביקורת הפנימית בארגון בהם, רשות החברות הממשלתיות, המפקח על הבנקים, אגף שוק ההון, פיקוח וחיסכון במשרד האוצר ומשרד הבריאות. 

משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', המתמחה בתחום הביקורת הפנימית, נותן שירותי בדיקת איכות מערך הביקורת הפנימית (QAR), ע"י סוקר מוסמך מטעם איגוד המבקרים האמריקאי (IIA). למשרדנו ניסיון רב בתחום הביקורת הפנימית במגוון רחב של ארגונים בכלל ובבדיקת איכות הביקורת הפנימית בפרט. באופן זה, מתאפשר לבדיקת שיפור איכות הביקורת הפנימית באופן אשר ישפר את האפקטיביות והמועילות של מערך הביקורת הפנימית הקיים בארגון לשביעות רצון הארגון ולשביעות רצון המבקר הפנימי.
side-img-9.jpg

בכל פנייה או שאלה, צרו קשר!

פנייתכם תטופל בהקדם האפשרי.