ייעוץ כלכלי

משרד בן דור ושות', רואי חשבון מתמחה ומספק שירותי ייעוץ כלכלי  מעל 30 שנה. במשרד מחלקה מקצועית כלכלית, הכוללת צוות של רואי חשבון, כלכלנים ומוסמכים במנהל עסקים, עם התמחות במימון, ומספק שרותי ייעוץ כלכלי למשרדי ממשלה ולחברות ממשלתיות, ציבוריות, סטטוטוריות ופרטיות, לגופים מוסדיים, לחתמים, לעמותות ולקיבוצים.

שירותי הייעוץ הכלכלי של משרד בן דור ושות', כוללים, בין היתר:

  • ייעוץ כלכלי וליווי עסקי לחברות ועסקים קטנים ובינוניים
  • הכנה וניהול תקציבים
  • תכניות עסקיות
  • ניתוחי כדאיות מימוניים
  • ניתוח חשבונאי ועסקי של חברות ציבוריות וגופים גדולים
  • הערכות שווי חברות ועסקים
  • בדיקות נאותות חשבונאיות וכלכליות (Due Diligence)  בתשקיפים לחתמים וברכישות עסקים
  • ייעוץ בהליכי מיזוג ורכישה

חוות דעת כלכליות וחוות דעת מומחה בהליכים משפטיים וכסיוע לעורכי דין

contract-408216_1280

תוכניות עסקיות

תכנית עסקית היא ניתוח היבטים רבים ושונים של עסק המיועד לרכישה או ליישום. היבטים אלו כוללים, היבט כלכלי, היבט פיננסי ומימוני, היבט שיווקי, היבט טכנולוגי וההיבט האסטרטגי. 

לצורך הכנת התכנית העסקית נדרשת עבודה ניתוח של העסק, על ההיבטים השונים והייחודיים של העסק. על בסיס ההנחות והמסקנות של התכנית העסקית נערך חישוב היוון תזרימי המזומנים הצפויים מהעסק (DCF) – חישוב המהווה כלי עיקרי לבחינת כדאיות העסקה על ידי הגורם המבקש.

במשרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מועסק צוות מיומן, מקצועי ובעל ידע, מעולמות תוכן רבים בהם אנשי ביקורת מערכות מידע, אנשי כספים, כלכלנים, משפטנים ועוד. צוות מקצועי זה מאפשר למשרדנו לערוך תוכנית עסקית אשר תבחן באופן מקצועי את ההיבטים הרבים והשונים אשר עלולים להשפיע על הצלחתו או כישלונו של עסק.

פיקוח תקציבי ופיננסי

הפיקוח התקציבי הוא בחינה שוטפת של עמידת הגוף המפוקח בתקציב המאושר על ידי מוסדות הגוף המפוקח או על ידי צדדים שלישיים. בין שאר תפקידיו של המפקח התקציבי הוא למנוע או לצמצם סטיות מסעיפי התקציב המאושר של הגוף המפוקח. ובמידה חלה סטייה מהסעיף המקורי להעריך את היקפו הצפוי ולהתריע על כך לגוף המפוקח למציאת פתרון לסטייה זו, וכן לעיתים לאשר הוצאות בטרם ביצוען.

משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', הוא משרד בעל ניסיון רב בו מועסק צוות מיומן, מקצועי ובעל ידע רב בפיקוח פיננסי של גופים רבים ושונים במשק בהם, חברות ממשלתיות, גופים ציבוריים, חברות בפירוק ועוד.

בדיקות נאותות חשבונאית וכלכלית (Due Diligence)

בדיקת נאותות חשבונאית או פיננסית מבוצעת בהתאם לדרישת משקיע בטרם ביצוע ההתקשרות עימו, לצורך בדיקת נאותות הנאותות החשבונאית של הנתונים הכספיים של הגוף. 

במסגרת בדיקה זו, עורך בדיקת הנאותות מציג את נתוני הדוח הכספי במונחים כלכליים מעודכנים ועכשוויים, כלומר גם סעיפים שבדוח הכספי מוצגים בהתאם לעלותם בהתאם לכללי החשבונאות המקובלים בדוח שיופק סעיפים אלו יוצגו בהתאם לשווים הנוכחי של סעיפים אלו. כך גם, הדוח יכלול גם נתונים שאינם כספיים כדוגמת, סיכונים להם הגוף חשוף אליהם, התקשרויות משמעותיות של הגוף, התחייבות תלויות ועוד.

במשרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מועסק צוות מיומן, מקצועי ובעל ידע, מעולמות תוכן רבים בהם אנשי ביקורת מערכות מידע, אנשי כספים, כלכלנים, משפטנים ועוד. צוות מקצועי זה מאפשר למשרדנו לערוך בדיקת נאותות מקצועית ומקיפה לצורך ניתוח והצגה של הדוחות הנדרשים באופן המקיף והמקצועי ביותר.

ליווי עיסקאות

לצורך ביצוע עסקאות והפעלת מיזמים רבים, משקיעים רבים נדרשים לייעוץ והכוונה ביחס לכדאיות העסקה ואופן יישומה. זאת בין השאר באמצעות סיוע בבדיקת נאותות, ביצוע תחזיות פיננסיות, בניית אבני הדרך לעסקה, בחינת הסיכונים, הליכי המו"מ ועוד.

במשרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מועסק צוות מיומן, מקצועי ובעל ידע, מעולמות תוכן רבים בהם אנשי ביקורת מערכות מידע, אנשי כספים, כלכלנים, משפטנים ועוד. אשר ילוו אתכם בהליכי ביצוע העסקאות תוך שימת דגש להיבטים הרבים הכרוכים ביצוע העסקאות בעולם המודרני וזאת באמצעות הצוות המקצועי והמיומן במשרדנו.

 

מיזוג חברות

חברות רבות במשק מעוניינות במיזוג פעילויות עם חברות אחרות, וזאת על מנת להשיא את ערך החברה באמצעות הידע והכח הקיים לצדדים לעסקה. לעסקאות מיזוג אלו קיימים היבטים רבים בהם, כלכליים, פיננסים, משפטיים ועוד. 

ליווי עסקאות מיזוג מבוצע בין השאר באמצעות, סיוע בבדיקת נאותות, ביצוע תחזיות פיננסיות, בניית אבני הדרך לעסקה, בחינת הסיכונים, הליכי המו"מ ועוד.

במשרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מועסק צוות מיומן, מקצועי ובעל ידע, מעולמות תוכן רבים בהם אנשי ביקורת מערכות מידע, אנשי כספים, כלכלנים, משפטנים ועוד. אשר ילוו אתכם בהליכי ביצוע העסקאות תוך שימת דגש להיבטים הרבים הכרוכים ביצוע העסקאות בעולם המודרני וזאת באמצעות הצוות המקצועי והמיומן במשרדנו.

חוות דעת מומחה לבית משפט

חוות דעת מומחה נדרשת בהליכים משפטים רבים לצורך הוכחת טענות הצדדים למשפט, בעניינים שונים שאינן בגדר עובדות אלא מסקנות מעובדות מסוימות. מומחה הינו, אדם בעל השכלה פורמאלית או ניסיון מקצועי בתחום הרלוונטי. משרדנו טיפל במתן חוות דעת מומחה במינויים מטעם שופטי בית המשפט העליון והמחוזי. 

משרדנו, משרד רו"ח בן דור ושות', מונה במהלך השנים בידי שופטי בית המשפט העליון והמחוזי למתן חוות דעת מומחה מקצועיות בהליכים שונים. במשרד צוות רואי חשבון, עו"ד, כלכלנים ועוד שמאפשרים כיסוי מנעד רחב של סוגיות מקצועיות הנדרשות במתן חוות דעת מומחה.

בכל פנייה או שאלה, צרו קשר!

פנייתכם תטופל בהקדם האפשרי.